jueves, 19 de junio de 2014

Tercer día: el "show" de talents

Tercer dia: el “show” de talents

Tal com diu la filosofia Elos: “l'Oasis no és un procés lineal”. I aquesta crònica tampoc! Hem acabat el dia amb el “show” de talents: un escenari des d'on s'han presentat al barri alguns dels talents que té La Prospe. Els dons del barri són diversos: des de les “mundanes” ( un grup de mares plenes de vida que des de l'oci estan muntant el seu petit negoci de bolsos i bosses pels entrepans dels seus fills) fins a una cultivadora d'orquídies d'una floristeria, passant per un grup de flamenco que ha acompanyat a un artista de la pintura durant la realització del seu quadre... Les nenes, nens i joves de La Prospe també han ocupat l'escenari preparat per l'ocasió a la plaça Àngel Pestanya.
La preparació d'aquest acte ens permet connectar, com a mínim per aquesta estona, amb un dels nostres objectius: sentir la força i el potencial del treball en grup. En poc més d'una hora hem estat capaces de fer difusió del show (amb tríptics i tot!), muntar l'escenari, l'equip de so, organitzar tota la gent que hi participaria, anar a buscar talents concrets del barri...
I d'on han sortit els talents? Doncs els hem “caçat” pel barri seguint amb la mirada apreciativa i l'afecte. Ens retrobem amb les creadores de bellesa i en trobem de noves, les invitem a compartir els seus talents al barri, la seva manera de crear bellesa.
I com que una imatge val més que mil paraules... aquí en teniu algunes:


Tercer día: el "show" de talentos

Tal como dice la filosofía Elos: "el Oasis no es un proceso lineal". ¡Y esta crónica tampoco! Hemos terminado el día con el "show" de talentos: un escenario desde donde se han presentado al barrio algunos de los talentos que tiene La Prospe. Los dones del barrio son diversos: desde las "mundanas" (un grupo de madres llenas de vida que desde el ocio están montando su pequeño negocio de bolsos y bolsas para bocadillos de sus hijos) hasta una cultivadora de orquídeas de una floristería, pasando por un grupo de flamenco que ha acompañado a un artista de la pintura durante la realización de su cuadro ... Las niñas, niños y jóvenes de La Prospe también han ocupado el escenario preparado para la ocasión en la plaza Ángel Pestaña.
La preparación de este evento nos permite conectar, como mínimo por este rato, con uno de nuestros objetivos: sentir la fuerza y el potencial del trabajo en grupo. En poco más de una hora hemos sido capaces de hacer difusión del show (¡con trípticos y todo!), montar el escenario, el equipo de sonido, organizar el programa de toda la gente que participaría, ir a buscar talentos concretos del barrio...
¿Y de dónde han salido los talentos? Pues los hemos "cazado" por el barrio en la mañana siguiendo con la mirada apreciativa y el afecto. Nos re-encontramos con las creadoras de belleza y encontramos nuevas y las invitamos a compartir sus talentos en el barrio, su manera de crear belleza.

Y como una imagen vale más que mil palabras ... ahí van algunas: